Rekabette fark yaratacak ortak formüller
DemirDöküm, pandemi sürecinde dijital ortamda sürdürdüğü DemirDöküm Akademi eğitimlerini tekrar fiziki ortama taşıdı. İş ortaklarının mesleki ve kurumsal gelişimlerini desteklemek amacıyla 5 yıldır devam eden eğitimler, Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDÜ) iş birliği ile geliştirilmiştir. DemirDöküm’ün iş ortaklarına yönelik ilk eğitimi Rekabetçi Performansın İyileştirilmesi konusuyla gerçekleştirildi.
DemirDöküm, müşteri beklentilerine doğru ve hızlı cevap vermek, saha organizasyonunu geliştirmek ve tüketicisine sağladığı avantajları artırmak amacıyla hayata geçirdiği DemirDöküm Akademi ile sektörde fark yaratmaya devam ediyor. Son 5 yıldır ağırlıklı olarak müşteri memnuniyeti ve iş ortaklarının satış yetkinliklerini artırmaya yönelik 100’den fazla eğitim düzenleyen DemirDöküm, tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılamayı hedefleyen, maliyet odaklı satış, etkin satış tekniği, aktif sunum teknikleri, satış takibi ve aktif pazarlama. başladı. Yeni dönemde eğitimleri Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU) ile birlikte düzenleyen DemirDöküm, ilk olarak İstanbul, Ankara ve İzmir’de iş ortakları ile bir araya geldi.
Müşteriye anlam ve değer sunmanın daha önemli olduğu günümüzde, DemirDöküm Akademi’nin bu yılki ilk eğitimi Yarışmadan Üstün Performans Geliştirme başlığı altında düzenlendi. Üç büyük ilden 9 farklı grubun katılımıyla gerçekleştirilen eğitimlerde, DemirDöküm’e özel oluşturulan etkinlikler interaktif olarak katılımcılara aktarıldı. Müşterilerle güçlü bağlar kurmak için gereklilikler ve davranışlar üzerine kurgulanan eğitime 85’e yakın iş ortağı katıldı. Eğitimde müşteriye değer katma, iş dünyasındaki rekabette fark yaratacak formüller ve fayda odaklı yaklaşım başlıkları altında yeni dönem konuları paylaşıldı.
Bu yıl da DemirDöküm Akademi eğitimlerinin fiziki ortamda yapılmasından büyük memnuniyet duyduklarını belirten Başkan, Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan“Müşteri odaklı yaklaşımımızla kendimizi ve iş ortaklarımızı sürekli geliştirmek ve yenilemek için çalışıyoruz. 69 yıldır müşterilerimizle sağlam ilişkiler kurmak, onların beklentilerini anlamak ve değer yaratmak için çalışıyoruz. Bu amaçla; DemirDöküm Akademi gibi yaratıcı eğitim programları ile iş ortaklarımızın gelişimine büyük önem veriyoruz.”
DemirDöküm olarak müşteri memnuniyeti ve deneyimindeki lider rollerini sürdürerek departmandaki liderliğini pekiştirmek istediklerini belirten, Ufuk Atıcı ; “Müşterilerimize sunduğumuz hizmetin kalitesini artırmak, iş ortaklarımızla bağlarımızı güçlü ve sürdürülebilir kılmak, yaratıcılık ve kaliteye odaklanmak temel önceliklerimizdir. İlk günden itibaren onları geleceğe hazırlamaya odaklanıyoruz. Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi’nden (EDU) aldığımız altyapı ile onların gelişimi için eğitim programlarımızı sürekli güncelleyerek onlara en iyi desteği vermeye devam edeceğiz.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı